IAB Forum София събира лидерите на дигиталната индустрия в България
27 Март 2015
Петият форум на Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) в София ще събере лидерите в дигиталната индустрия у нас. Събитието ще се проведе на 31 март в „Модерен театър“ и тази година ще мине под надслов: Inspiration and Insight for Digital Leaders.
По традиция ще бъдат представени данните от проучванeто за обема на онлайн пазара и рекламата в страната (AdEx) през 2014 г. Резултатите ще бъдат представени от Чавдар Димов – „Мениджър проучвания и бази данни“ в „Икономедиа“ АД.
На форума ще бъдат показани и резултатите от още едно проучване – този път на потребителското поведение онлайн (DigiScope).
Специално за форума тази година пристига мениджърът „Стратегически партньори“ от Google Лина Лау, която ще говори за дизайна на мобилните сайтове и как създадените в потребителя положителни емоции стимулират всеки бизнес, особено в дигитална среда.
Сред основните обсъждани теми ще са водещите тенденции в дигиталния бизнес и маркетинг, като иновативните решения за мобилни устройства, значението на потребителското поведение и преживяване при допир с дадена марка, маркетинга чрез съдържание, както и по-технологичните решения за дигитален маркетинг и реклама.
Сред лекторите са представители на „Нетинфо“, „Икономедия“, Shazam, Google, „Софарма“, Crimtan, Grabo.bg, Pazaruvaj.com и др.
Тази година очаквам да бъде един от най-интересните форуми на IAB България до момента. Това, за което ще си говорим, са резултатите на рекламния онлайн пазар от миналата година – кои канали са се увеличили, кои са намалели, видео реклама, мобайл реклама, как се движат тенденциите, кои са хората и къде си харчат парите. Това е традиционното AdEx проучване. Също така ще поговорим за мобайл, тъй като това е една страхотно бързо развиваща се тенденция в интернет. Mobile usage расте, мобайл парите се увеличават, потребителите все повече закупуват всякакви услуги през мобайл и това също ще бъде една много интересна тема. Третата тема, за която ще поговорим, е Content marketing, казва председателят на IAB България Христо Христов в аванс.
Не по-малко вълнуващо ще бъде представянето на проучването DigiScope, което IAB Европа прави, както за България, така и за европейските държави. To ще бъде представено от колегите от „Икономедия“ и ще ни вкара в дълбините на онлайн потреблението – защо потребителите пазаруват онлайн? Какво очакват да получат, като добавена стойност? Сравняват ли цени, докато са физически в магазините? Кога гледат телевизия? Кога са на мобилните си устройства... Едно много дълбочинно проучване, което ще бъде интересно за нашата аудитория, така че очаквам страхотна програма и много добро място да се срещнеш с професионалстите в нашия сектор, споделя още той.
Ето какво още разказа Христо Христов, изпълнителен директор на Нетинфо и основател на Дарик Уеб за събитието:
видео: Томислав Савов / @RainmakerTom
Повече информация за IAB Форум 2015 може да откриете на сайта на събитието: http://forum.iabulgaria.bg, както и на фейсбук страницата му: FB.com/IAB.Forum.Bulgaria
Медийни партньори на събитието са „Нетинфо“, SBB Media, Investor.bg, Economedia, Marketing360, Mail BG, BGmaps.com и SocialEvo.net.