IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2015
24 Септември 2015
На 12 ноември за първи път в България ще се проведат IAB MIXX AWARDS. IAB Mixx Awards са награди за интерактивен маркетинг и са се превърнали в еталон за постижение в дигиталния свят. Победителитe вдъхновят интернет общността и посочват бъдещите тенденции в бранша. Те са приети не само като показател номер едно в света за най-добрите кампании, а като състезание за цялата дигитална индустрия.
Категориите в наградите “Direct Response and Lead Generation”, “Branded Content”, “Cross Media Integration”,“Interactive Video Campaign”, “Mobile”, “Social”, “Brave (Any execution so experimental and innovative that it defies categorization)” ще бъдат оценявани по четири основни критерия от жури в състав Емил Олованов - Регионален мениджър, Crimtan за Балканите; Александър Варов - Портфолио Мениджър - Нетинфо; Илия Яков - Творчески директор на Ogilvy Sofia; Мария Тодорова - Съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC; Венцислав Костов - Изп. директор на онлайн рекламната мрежа Httpool; Георги Малчев - Мениджър „Дигитален маркетинг“ в Mtel; Жюстин Томс - Мениджър „Бизнес развитие“, ABC Design & Communication Group.
Всички победители от българското издание получават безплатно участие в европейското и в световното издания на конкурса – The IAB MIXX Awards New York и Europe.
Наградите показват постиженията в дигиталния свят, а носителите им вдъхновяват интернет общността и разкриват тенденциите в бранша.
Таунсенд Фийхан, главен изпълнителен директор на IAB Europe коментира, че очаква с нетърпение да види българските победители на MIXX Awards Europe - Interact Congres, защото е сигурна, че че онлайн пазарът в България може да покаже много и да допринесе за разнообразието на международните награди.
Организаторите пускат в продажба от днес 200 билета за събитието, които може да закупите на сайта на събитието http://mixx.bg/
Желаещите да участват в конкурсната част могат да видят условията за участие и изпратят своята заявка на http://www.mixx.bg/register