Обща информация
CPM кампанията на рекламодателя протича гарантирано на определени позиции с фиксиран период, според предварително изготвен и одобрен медия план.
Разпределението на импресиите в периода на кампанията е равномерно и е с приоритет пред останалите типове реклама.
Остойностени схеми (медия планове) се приемат не по-късно от 3 работни дни преди старта на кампанията. При промяна на остойностената схема за излъчване в срок по-малък от 3 работни дни преди старта на кампанията се начисляват 20% завишение от брутните цени на позициите, за които се правят промените.
Готовите рекламни формати се публикуват като HTML5 криейтив, съобразен с размера в kb за съответната форма. Необходимо е да се изпратят използваните картинки, JS код и шрифтове. Всеки банер трябва да съдържа КЛИК ТАГ, поставен според изискванията на Smart AdServer. Всички рекламни форми се приемат за излъчване след проверка за годност от техническо лице на СББ Медиа АД.
СББ Медиа АД си запазва правото да отложи кампанията, ако рекламните форми не отговарят на посочените изисквания. Готови рекламни форми се приемат не по-късно от един работен ден преди старта на кампанията.
При поискване всеки клиент получава потребителско име и парола за следене на статистика в реално време и сертификат с реализираните брой импресии и кликове не по-късно от 5 работни дни след приключване на кампанията.